Posted by : Bogdan Ciochina duminică, 18 februarie 2018


La origini este IWOWN Smart Wrist Watch I7 redenumit (doar pe cutie pentru englezi ca Meicent Smart Wrist Watch I7). desi pe spatele ceasului, langa senzorul pentru monitorizarea ritmului cardiac scrie IWOWN. Nu am gasit ste-ul nici la productor (IWOWN), nici la  -din cate am inteles, tot companie chinezeasca este, asta daca nu ma insel. Sistemul de operare este LinkIt.
Di pacate versiunea importata de Allview vine cu o curea din silicon, neagra, la modelul original, ai posibilitatea sa alegi culoarea bratarii, la noi vine din start cu o bratara din silicon neagra si avemposibilitatea sa cumpara si o curea din piele.
Cei de la  IWOWN fac bratari fitness si pentru Evolio - LinkFit plus are la baza modeleul I5 Plus

Aplicatiile Zeroner Health, iWOWNfit si Allwatch sunt practic aeasi aplicatie, doar ca ai iconita  diferita.

Il detin de o saptamana si ceva si bateria tie cam 7 zile, asta daca nu folsesc senzorul cardiac, sau daca nu il setez sa imi monitorizeze ritmul cariac la fiecare 5 minute, cam asa, atunci tine cam 10  zile, timpu de incarcare este  de 90 de minute. La mana aproape ca nu-l simti,  l-am commparat cu 2 smartwatch-uri un A1 (T300 sau cum ii mai zice) si  un U8 U Watch (importat de Myria) si este chiar subtire, elegant finut.


Singurul lucru care nu imi place, este ca somnul il monitorizeaza aiurea, mai exact este bratara Xiaomi Mi Band (rebran-uita Inexive Smartband - brand al Auchan). 

Din cate am auzit de la diverse site-uri de specialitate si YouTube-eri, IWOWN rivalizeaza cu Xiaomi la capitolul bratarilor fitness. IWOWN I5 Plus este comparata si de unii chiar laudata ca fiind mai buna decat o bratara Xiaomi Mi Band 2. Nu inteleg comparati, bratara de la Xiaomi are si senzon pentru asurarea ritmului cardiac, pe cand I5 Plus este o bratar fitness cu display si atat.

Pentru banii pe care i-am dar pe el (200 lei redus de la 350 lei), ceasul este elegant, cureaua din silicon oferind-ui un aspect putin sportiv.


Din cate vad la producator, bratara functioneaza si cu iOS 8, 9, 10, nu numai android cum sustine Allview.

Aveti aici link de prezentare al produsului original: http://www.iwownfit.com/index.php?s=/cms/157.html

Si link al ceasului rebranduit de Allview: https://www.allview.ro/allwatch/

Par ca vad ca multi o sa inceapa iara pe diverse grupuri sau blog-uri  ca de ce sa cumpere Allview cand originalul e mai ieftin, da este mai ieftin, dar daca producatorul sau mmagazinul online (de chinezarii, cred ca titi le stiu) nu are si sucursala in tara, nu ai garantie si da stiu ca brasovenii au o problema cu service-ul, care la eMag si alte magazine e Depanero, care deja are un renume 'bun', duci produsul subred in garantie si vine mai subred :)))))))))))))). Din cate am auzit daca apelezi la Allview direct este altceva, asta din cate am auzit, nu  bag mana in foc pentru  ei.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -