Posted by : Bogdan Ciochina miercuri, 15 februarie 2017


Recent mi-am achizitionat niste boxe pentru laptop de la Mirya, boxele din laptop se aud prea  incet,curios e faptul ca modelul meu nu e la altex pe site nici la Myria pe site, celalalt model iil gasesti pe site la Altex, la Myria nici vorba. Nu e primul produs carre pateste asa, smartwath-urile, unele telefoane, etc.
CARACTERISTICI GENERALE
Tip boxe2.0
CARACTERISTICI TEHNICE
Putere RMS (W)5
Sateliti2 x 2.5 W
ConectoriJack 3.5 mm, USB (pentru alimentare)
Impedanta (Ohm)4
Sensibilitate (dB)≥ 45
Raspuns frecventa (Hz)60-20K
INFORMATII SUPLIMENTARE
CompatibilitateLaptop, PC
AlteleControl volum
Continut pachetSet boxe MY8002, Manual
GARANTIE
Garantie comercialaConform certificatului de
 garantie emis de producator
Garantie de conformitate2 ani
ALTELE
Dimensiuni (cm)9.8 x 9.7 x 15
CuloareMaro
Nu-s patriot sau ceva, dar ma gandesc de ce sa dau banii pe acelas produs doar ca scrie Genius, Logitech, A4tech, cand brand romanesc e mai ieftin si e aceasi chinezarie.

Basul se aude surprinzator de bine, puternic, sunetul e ok, se putea putin mai bine, dar la banii astia nu pot sa am asteptari mari. am avut boxe mai scumpe care se auzeau mai prost, assa ca .... sunetul e bun. In caz ca va intrebati becul ala rosu din imaginea de mai sus (prima) ce e, este led-ul de la o placa de sunet  externa pe USB.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -