Posted by : Bogdan Ciochina sâmbătă, 15 octombrie 2016

Eram in drum spre Lidl cand dau peste un panou publicitare ce promoveaza doua dispozitive Allview, X3 Soul Lite si X 3 Soul Style.

Pe pnou scrie asaa, VEDETA IN OTASUL MEU, apoi un comentariu de la o persoana din  Craiova luata de pe pagina lor de socializare, care sustine ca "Produsele Allview au un raport calitate/pret excelent". Serios?! Au unele produse cu niste preturi nesimtite, am cautat produsele originale pe net si le-am gasit la jumatatede pret. Serios Allview stie toata lumra ca importi ODM-uri, ca iti pui sigla pe telefoan chinezesti de la firme mai  mult sau mai putin cunoscute (care nu au intrat pe piata europeana) ca Micromax, Xolo, Walton,Gionee etc. Cat despre calitatea lor eu unu nu am ce sa le reprosez, detin un Allview E4 Lite si nu am probleme (ma refer la dispozitiv), desi al mamei a veit defecct din fabrica si l-a bagat  in service si i-au zis sa dea 300 lei, adica cat face telefonul desi era in garantie si cazuri de acest gen sunt multe. 

Problema pe care o am eu este ca ei realizeaza doar o actualizare de Soft (Android), daca apar erori ulterior trebui sa instalezi programe aditionale. Pe bune Allview ce naiba  nici macar o actualizare la o versiune mmai noua de android, sa inteleg csreplica aia in care ziceati ca telefoanele le faceti in China la fabrica din Brasov va trebuie doar creiere, era doar asa de complezenta. Un alt fel de-a zice ca le e lene sau e prea greu sa faca mai mult decat un update, deci programatori  din brasov instaleaza Androidul si cateva soft-uri aditionale, mai fac un  update cand mai vor, ca de ne suprasolicitam creeierul si o sa explodeze :)). Serios pana si Vonino relizeaza mai multe update-uri pentru dispozitivele lor (apropo ei recunosc ca importa OEM/ODM-uri, de ce nu puteti si voi)?! 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -