Posted by : Bogdan Ciochina marți, 17 mai 2016

Recent handsfree-ul meu s-a deteriorat cauciucul ce acoperea firele s-a rupt noroc ca firele (letele alea) nu s-au rupt. Dar am zis ca pana remediez am zis ca pentru orice eventualitate sa imi achizitionez alt handsfree, am achizitionat u handsfree Qilive Q.1849 din Auchan, raportat calitate pret mi se parea OK. Produsul este disponibil in 3 culori, negru, mov si alb.


Lunginea cablului: 1.2 m 
Conectivitate: Jack 3.5 mm
Frecventa de raspuns: 20 Hz - 20 kHz
Sensibilitatea: 100 dB +/- 3 dB 

Eu am ales varianta pe alb, desi pendulam intre alb si negru. Am fost putin dezamagit ca pentru cei 24 lei sunetul nu este cin estie ce, se aude mono (putin mai bine ca la un  radio vechi), sunetul  este clar, ii lipseste basul, volumul maxim este setat bine (alt hadsfree testat acum cativa ani, daca aveai volumul la maximum iti ura  in  ureche). M-a bucurat faptul ca are 32 tipuri de 2 de urechi (chestiile  alea de le pui pe casca ca sa o fixezi in ureche) pe langa cele cu care vine. Sincer daca era 16 era mai rezonabil avand in vedere ca un alt handsfree similar cu cel de Iphone era doar 21 lei si la el sunetu era stereo, clar, desi basul e cam incet (am avut acele casti dar de, din gresala le-am rupt). 
(handsfree de Iphone -  cel de care am vorbit mai sus)
Orcum sunetul la aceste casti este mai clar decat cele de la handsfree-ul Akyta.

Lunginea cablului: 1.2 m 
Conectivitate: Jack 3.5 mm
Frecventa de raspuns: 20 Hz - 20 kHz
Sensibilitatea: 100 dB +/- 3 dB 

Nu-i tocmai cea mai reusita afacere a mea, dar dar nici cea mai rea. :)

Am remediat problema cu firul si am revenit la vechiul Handsfree (cel al telefonului), macar se aude stereo, are un bas bun.

Oricum celalalt il pastrez pentru cazul in care acesta se rupe.

Ce este interesant ese faptul ca ca vine cu o pereche 2 perechi de earbuds (auricule - dopurile alea ce se baga in urechi ca sa stea casca) si o clama de prins de camasa, tricou, flanel sau geaca, cum gasesti la handsfree-urile de la Nokia. Macar  asta mai suplineste faptul canu are bas. Dar bineeu l-amluat pe asta in caz de urgenta sa-l am de rezerva.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -