Posted by : Bogdan Ciochina duminică, 22 mai 2016

Am umblat cu vechiul laptop la service-uri de m-am saturat eu, de cand era in garantie pana cand a iesit si am dat vre-o 200 lei. A stat mult la service, dar semipetecit a rezistat eroic :P. L-am tinut pana din 2009 pana in 2013, cu reparatii can o data la 2 ani. Cei de la Tandem - Slatina, de unde l-am cumparat il  'reparau' asa bine, de ajungea sa functionee din ce in ce mai naspa. si pana la urma l-am schimbat si asta a ajuns la mama eu achizitionand un laptop Toshiba Satelite

Am zis sa il  duc la PC-Conect, in Craiova, am mai reparat o unitate la ei si am fost multumit. Am explicat care e problema cu monitorul si Dvd-writer-ul. A schimbat invertorul de imagine, inca o piesa care facea conexiunea cu monitorul si unitatea optica de scris CD/DVD-uri. Toata chestia m-a contat 170 lei, destul de putin avand in vedere ca numai pentru dvd-writer imi lua 300 lei in Slatina la Tandem. Desii unitatea optica e second se comporta impecabil.

Acum chiar nu ma mmai pot plange ca trepideaza imaginea monitorului, sunt extrem de multumit de cum se comporta (pana acum - o sa il mai testez). Decat sa suport fitzele alorab de la Tandem care cred ca nuici macar nu l-au dus la service la Bucuresti cand era in garantie, diar l-au petecit provizoriu.
Mai bine veneam cu el din prima la PC-Config.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -