Posted by : Bogdan Ciochina vineri, 13 mai 2016


Acum ceva am achizitionat o baterie externa  de 10000 mAh de la Altex contra sumei de 69 lei. Baterie de la cei de la E-Boda, Power 300, sincer aveam ceva retineri dat fiind reputatia celor de la Allview (cu garantia), dar din cae am auzit nu e cazul :). Singura problema pe care o am cu bateria esste cablul USB/microUSB prea mic si daca il misti se deconecteaza, este bun doar ca sa incarci bateria.
Naspa ca nu pun si un incarcator la cablul USB/MicroUSB, dar in fin em destule de la vechile telefoane si am mai cumparat si eu :P.

Am cautat modelul de baterie pe net si nu am gasit nicaieri acelasmodel (forma bateriei da, dar nu aranjamentul porturilor USB si microUSB, totusi nu cred ca  e model original), Dar  ma rog mai toate bateriile externe seamana intre ele, desii m-as bucura sa fie model original, dar ma indoiesc.

I-am adaugat un incarcator USB SilverCrest alb, achhizitionat de la Lidl contra sumei de 15 lei (ca  sa se asorteze cu bateria alba), ca sa nu fiu nevoit sa stau cu laptop-ul  aprins pentru a o incarca.


Caracteristici baterie:


Tip accesoriu:
Acumulator extern
Culoare:
Negru
Telefoane compatibile:
Universal
Altele:
Tensiune intrare: 5V / 1000 mAh
Tensiune iesire: 5V / 1A
Tensiune iesire: 5V 2.1 A
Cablu microUSB inclus
Greutate:
281 g
Dimensiuni (W x H x D mm):
80 x 141 x 22
Conectivitate:
micro USB
USB
Capacitate (mAh):
10000


Caracteristici incarcator USB SilverCrest

input (intrare): 220-240V, 50Hz, 013A
output (iesire): 5V-2.1A

Nu am ce sa ii reprosez bateriei isi face treaba excelent, de 6 ori pot sa-mi incarc telefoonul, imi incarc smartwatchul tot de la ea, pentru ceva 'romanesc' made in China isi face treaba excelent 
Despre E-boda

Este o companie ce 'produce' (importa) sub brand propriu produse  electronice si electrocasnice.



Infiintata in anul 2010, cele mai importante produse E-Boda erau televizoarele (in special cele cu tub catodic), DVD playere, precum,  MP3 si MP4 playere. Produsele sunt importate in principal din China, Taiwan si Coreea de Sud si sunt comercializate prin retailerii Altex, Domo, Flanco, Carrefour, Cora, Metro, eMAG, dar si prin alte lanturi de magazine mai mici. Compania comercializa si smartphone-uri dual SIM, rame foto digitale, DVD playere, MP3 & MP4 playere si cantare etc.  In anul 2013, tabletele si smartphone-urile reprezentau 80% din cifra de afaceri a companiei.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to My Blog

Afișări ale paginii săptămâna trecută

Popular Post

Blogger templates

- Copyright © Geek Craiova -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -